úterý 14. července 2020

+Game of Death 2017 CZ TIT.



Game of Death
HORROR
Francie / Kanada / USA, 2017, 73 min.


Parta teenagerů najde uprostřed letní zábavy hru s názvem Game of Death. Hru rozehrají aniž by si zjistili, o co v ní jde. To se jim stane osudným, protože smyslem celé hry je vyvraždění počtu osob, který hráčům určí samotná hra. Mají jen málo času na to, aby zjistili, jak hru porazit a zachránit tak sebe i další nevinné oběti.


IMDb: 56%

Mé hodnocení: ODPAD!
To už fakt není možné? Já asi stahuji jiné filmy? Já jsem viděl otřesnou kameru, amatérské herce, krev sice stříkala, ale ani se tu barvu nesnažili namíchat do barvy krve. To jako fakt růžovofialová krev? Já jsem celou dobu kroutil hlavou, že tahle píčovina přece nemůže mít 63%? Svět se v prdel obrací!



české











Žádné komentáře: