pátek 17. května 2019

+Rituals 1977 SK TIT.


Rituals
Horror / Dobrodružný / Thriller
Kanada / USA, 1977, 100 min (Director's cut: 89 min)


Četl jsem na webu článek TOP 11 horrorů a objevil jsem horror RITUALS o kterém píší, že je podobný filmu Vysvobození ( Deliverance 1972). a jelikož se mi Vyvobození líbilo, říkal jsem si,že se musím mrknout. Navíc na webu je verze 1080p (Rituals.1977.1080p.BluRay.H264.AAC-RARBG).

Třeba tento film také neznáte?
(web: článek)



Pětice mužů se vydává na dobrodružnou dovolenou do nekonečných kanadských lesů, vod, údolí a hor. Hned první noc je po utáboření něco nebo někdo tajně sleduje. Ráno čtyři muži z výpravy zjistí, že jim někdo ukradl přes noc boty. Pátý z nich se vydává na vlastní pěst vyhledat pomoc. Později však zmizí a není k nalezení. Nekonečná cesta a útrapy zbylé čtveřice mužů tak začínají. Příroda je nemilosrdná a přitom je stále někdo tajně sleduje. Dobrodružný výlet se postupně mění v boj o přežití, holé životy a zdravý rozum ..


CSFD: 66%

Mé hodnocení: 40%
Film se sice porovnává s filmem Vysvobození, ale přestože byl Rituals natočen 5 let po Vyvobození, nedosahuje takové kvality. A ten konec byl taky takový divný. Přírodu jsem si nemohl vychutnat, neboť i když je film v HD kvalitě, barvy spíše nejsou. Možná ale, kdybych se na film díval v roce 1977, nadšeně bych tleskal :-)



slovenské na verzi 1080p.













Žádné komentáře: