neděle 1. dubna 2018

+Terrifier 2017 CZ TIT.





Terrifier
HORROR
USA, 2017, 84 min.

Na webu jsou polské titulky




Během Halloweenské noci dostane policie oznámení o tom, že jistý muž v obleku klauna zavraždil dvě osoby. Zdá se, že jde o žert, ale ve skutečnosti se ve městě probudil vraždící klaun se jménem Art, který je připraven zničit každého, kdo se mu postaví do cesty.


CSFD: 73%

IMDb: 63%

Mé hodnocení: ODPAD!!!
Koukám na hodnocení na CSFD a říkám si: "Že by konečně dobrý horror?" Už po 5 minutách amatérského přehrávání dvou kurev, mi bylo jasné, že něco není v pořádku. Následně záběry v restauraci a krev, vypadající jako malinový koktejl, mi to jen potvrdily. Jediné, co bylo věrohodné, tak ten posraný hajzl. Ségra to po 30 minutách vzdala s dovětkem: "až skončí ta sračka, zavolej mne, podívám se na poslední díl "The Alienist". Já Terrifier bohužel protrpěl až do konce! Ztratil jsem naprosto zbytečně dalších 84 minut mého života!















české



Žádné komentáře: