sobota 2. září 2017

Черная вода (Čjornaja voda ) 2017



Черная вода
(Čjornaja voda )
Chyornaya voda
HORROR
Rusko, 2017, 113 min.


Tři mladí lidé - Maxim, jeho bratr Peter a jeho nová přítelkyně, Pauline - přijedou do Bohem zapomenuté vesničky, kde se usadili ve staré opuštěné lodi, která mezi místními obyvateli má velmi špatnou pověst. Najednou v noci Paulina zmizí a bratři ji hledají. A když se vrátí nečekaně, začnou se kolem ní dít zvláštní věci. Maxim má strach o dívku a jeho bratr podezřívá, že tohle není Pauline...











RUSKO: 50%

IMDb: 52%

MÉ HODNOCENÍ: ODPAD!
Přečetl jsem si obsah a říkal jsem si: "Rusáci se určitě vytáhnou". Zapadlá vesnice, stará loď, jezero.... to bude maso! Když se 30 minut nic nedělo, utěšoval jsem se, že ta horrorová akce konečně přijde. Když uběhlo 90 minut, stále jsem věřil, že se objeví nadupaný konec. Neobjevilo se NIC! Чёрная вода není horror a není ani drama. Já vlastně ani nevím, co to je? Максим, jeho bratr Пётр a jeho nová holka Полина. přijedou do Bohem zapomenuté vesničky, kde koupili starou rezavou loď. A tak loď čistí, uklízejí, opravují....A to je vše! Takže by to mohl být dokument, jak opravit loď?








Žádné komentáře: