pátek 3. února 2017

+Don't Knock Twice 2016 SK TIT.



Don't Knock Twice 
HORROR
Velká Británie, 2016, 95 min.



Po dlouhých letech chce Jess (Katee Sackhoff) získat zpět svou dceru. Chloe (Lucy Boynton) však z této zprávy není vůbec nadšená, protože její matka při ní nebyla tehdy, když ji nejvíce potřebovala. Svou pošetilostí se však Chloe dostane do problémů. Zaklepe dvakrát na dveře domu, ve kterém bydlí stará čarodějnice, a tím probudí nebezpečnou kletbu...






IMDb: 60%

Mé hodnocení: 10%
Poslechl jsem kolegu z práce a podíval se na film, který mi doporučil. Natěšený jsem si připravil chipsy a cinzáno. Asi po 30 minutách jsem spal... Film jsem si tedy pustil druhý den a naivně jsem doufal, že když má film na CSFD hodnocení 60%, musím přece vydržet do konce. To nemůže být přece sračka! BYLA... do konce jsem vydržel, ale s utrpením. Jakási pohádka, kde se plíží babizna s efekty blikajících světel a tmavých stínů. Nulové napětí a totální blbost. film, kde se  babizna snaží chytit puberťačku. A Vy si jen pokládáte otázku, proč s tím dělá takové cavyky? Tak negra chytne za minutu a tu krávu chytá 95 minut? 10%






slovenské


Žádné komentáře: