čtvrtek 8. října 2015

ŠIKANA - opět výhružky o zrušení BLOGU!!!!



Ahoj horroroví maniaci.
Opět jsem dostal e-mail s výhružky, že porušují autorská práva. 
Už toho mám ale opravdu dost!
Je to vyloženě šikana z google.com.

Cituji, co jsem obdržel:


V příspěvcích byl nalezen obsah, který by mohl porušovat autorská práva, a tyto příspěvky jsou nyní ve stavu „koncept“. Máte tři možnosti:

Příslušné příspěvky můžete upravit, odstranit z nich problematický obsah a znovu je publikovat. Upravené příspěvky tak pak budou pro vaše čtenáře znovu viditelné.
Koncepty příspěvků můžete smazat.
Pokud se domníváte, že vaše příspěvky neporušují autorská práva, vyplňte formulář a my váš požadavek posoudíme.

NEPUBLIKUJTE znovu příspěvky bez provedení příslušných úprav. Pokud zjistíme, že jste daný příspěvek znovu publikovali, aniž byste odstranili problematický obsah/odkaz, budeme to považovat za porušení podmínek z vaší strany a příspěvek odstraníme. Opakované porušování našich smluvních podmínek může vést k dalším nápravným akcím vůči vašemu účtu služby Blogger, včetně odstranění vašeho blogu nebo zrušení vašeho účtu.

S pozdravem

tým služby Blogger




A zde je má odpověď týmu služby Blogger.
Již si nenechám srát na hlavu :-(

Dobrý den, já jsem 100% přesvědčen, že neporušuji autorská práva. Vždyť u příspěvků je pouze obsah filmu a jaký vyšel release filmu. Tohle jsou údaje, které je možné stáhnout kdekoliv na internetu. U mého příspěvku nelze stahovat filmy a tím je tedy porušení práv nemožné. Ukázka z filmu je odkaz na www.youtube.com a jedná se o trailer z filmu. 
Vaše jednání se mi nelíbí. Již jednou jste mi neoprávněně zrušili HORROR Blog a BLOG o vaření.  Přišel jsem tak o fanoušky, na horror blogu byla dokonce až 2 000 000 návštěvnost. Zřejmě se budu muset poohlédnou po jiném serveru a e-mailovém klientovi, protože to, co provádíte Vy, je vyloženě ŠIKANA! Jsem Vaším jednáním znechucen. 
S pozdravem Roman z České republiky.


4 komentáře:

Unknown řekl(a)...

No co na to říct?normální zmrdi!!!přejdi jinam.
Přijít o tenhle blog by byla škoda.jinej takovej není.
Ještě chodím na horrorplace.org ale ten je nic moc(tam sou i odkazy na stažení a nikdo jim to neruší!!Jo a tenhle koment sem musel odkliknout že souhlasím stím že to co napíšu bude u nich uschováno.takže asi tak!

Anonymní řekl(a)...

Jsou to vypatlaní bezmoci nic víc ani méně.Práva mají přesně nulová. Doufám že si to někam uloží nejlépe do vlastní řiti!

LIVINGDEAD řekl(a)...

Díky za podporu :-)

Anonymní řekl(a)...

Nenech se naštvat..at budes kdekoli tak si tě zase najdem..mě a mojí manželce spestřuješ horrory už pár let...drž se borče.....Deusoptim